loading...
مهندسی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 3710 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (5)

نرم افزار اتوکد یک نرم افزار حرفه ای در زمینهطراحی 2 بعدی و 3 بعدی است که بیشتر رشته های مهندسی با این نرم افزار سروکار دارنند به طوری که گفته می شود این نرم افزار یکی از پرکاربردترین و پر طرفدار ترین نرم افزار ها در زمینه نقشه کشی 2 بعدی است به این خاطر سایت مهندسی دی ال برای آموزش این نرم افزار به مهندسان فایل آموزشی این نرم افزار را که آموزشی کامل از 2 بعدی و 3بعدی این نرم افزار است را در حالت فشرده شده در اختیار کاربران گذاشت

آموزش اتوکد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeid در تاریخ 1348/10/11 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

سلام.خسته نباشید.به نرم افزار آموزش اتوکد نیاز دارم و هر چند بار که نام کاربری و رمز عبورو(درست)که وارد میکنم اما بازم اخطار میاد که نام کاربری و اشتباه وارد کردم.لطفا راهنمای کنید(تازه عضو شدم)شکلک
پاسخ : نام کاربری و رمز به ایمیل شما ار سال شد با تشکر

این نظر توسط afsharianshirin@ymail.com در تاریخ 1348/10/11 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید از راهنمایتون بسیار سپاسگزارم و از اطلاعات خوبتون ممنونم شکلک
پاسخ : با تشکر از شما
نهایت تلاش ما خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد

این نظر توسط afsharianshirin@ymail.com در تاریخ 1348/10/11 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید
من نرم افزار اتوکد رو دانلود کردم ولی برای باز کردنش پسورد می خواهد و این پیغام رو می دهد Enter password the encrypted file: tutorial.FLV خواهشمندم من رو راهنمایی کنید. با تشکر شکلک
پاسخ : mohandesidl.rozblog.com
در ضمن پسورد ها در زیر هر مطلب نوشته می شود
با تشکر از نظر شما

این نظر توسط Afsaneh در تاریخ 1348/10/11 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

با سلام وخسته نباشید
من میخواستم نرم افزار اتوکد رو دانلود کنم اما بعد ازعضو شدن با هم لینک مربوط به دانلود برای من فعال نشد وگزینه ی به نام ادامه مطلب رو ندیدم میشه منو راهنمایی کنید که چرا این مشکل پیش اومده
با تشکر از شما شکلکشکلک
پاسخ : دوست عزیز چنین مشکلی وجود ندارد به احتمال زیاد مرورگر شما اشکال دارد لینک دانلود به شما ارسال می شود

این نظر توسط ???? در تاریخ 1348/10/11 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

با سلام
لینک ها کار نمیکنند!
پاسخ : کاربر گرامی لینک درست است


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت هدف خود را کمک به دانش پژوهان در جهت دسترسی آسانتر به نرم افزارها و مطالب علمی رشته های مهندسی قرار داده است .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5355
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 451
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 526
  • بازدید ماه : 451
  • بازدید سال : 9,039
  • بازدید کلی : 348,555
  • کدهای اختصاصی